Skip to main content
Wydarzenia

CosmeticBusiness Poland już we wrześniu – Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego

By 12 sierpnia, 201917 czerwca, 2021No Comments
CBP 2019 LOGO RGB LANG PL


Termin: 25-26 września 2019 r.

Lokalizacja: EXPO XXI,  Warszawa

Udana współpraca pomiędzy targami CosmeticBusiness Poland a HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference liczyć będzie w tym roku już cztery lata. W dniach od 25 do 26 września br. na terenie EXPO XXI w Warszawie producenci i właściciele marek będą mieli okazję po raz kolejny zapoznać się z najnowszą ofertą recepturowania, produkcji i opakowań dla branży kosmetycznej i detergentowej. 

CosmeticBusiness Poland to jedyne na polskim rynku targi prezentujące ofertę wszystkich sektorów produkcji kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego. Branżowy charakter targów, a także ich jasne ukierunkowanie na przemysł kosmetyczny i detergentowy sprawiły, że wspólnie z HPCI stanowią najważniejsze w Polsce miejsce spotkań biznesowych przedstawicieli tych gałęzi przemysłu“, tłumaczy Markus Geisenberger, Dyrektor Generalny Leipziger Messe, oraz dodaje: Już po raz czwarty we współpracy z targami HPCI będziemy mieli zaszczyt powitać w Warszawie ponad 250 wystawców i reprezentowanych przez nich firm i marek.“

Targi CosmeticBusiness Poland od swojej pierwszej edycji cieszą się wsparciem Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Od 2018 roku do grona partnerów dołączyła także Polska Izba Opakowań.

Bogata oferta wystawców i szerokie grono odwiedzających

Oferta targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI obejmuje cztery główne sektory: surowce, produkcja, opakowania oraz usługi. Dzięki temu właściciele marek i producenci kosmetyków znajdą w jednym miejscu i czasie wyczerpującą ofertę dla każdego etapu produkcji kosmetyków i detergentów.

W tym roku do grona wystawców dołączyło wiele nowych firm. Należy do nich m.in. producent opakowań Packit z Niemiec, Pont Packaging z Holandii, czy Discos z Włoch. Po raz pierwszy obecny będzie także producent na zlecenie, firma Union Cosmetic z Czech. Sektor surowców wzbogacą takie nowe firmy jak Seppic oraz Siltech.

Targi CosmeticBusiness Poland cieszą się dużym uznaniem zarówno ze strony odwiedzających z Polski, jak i z krajów sąsiadujących. Goście targowi cenią sobie nie tylko bogatą ofertę wystawców, ale także możliwość wzięcia udziału w interesującym programie konferencji, który towarzyszy targom przez cały czas ich trwania.

Zeszłoroczną edycję targów odwiedzili przedstawiciele wiodących w Polsce marek, m.in. AVA, Bell, Bielenda, Biedronka, DAX, Delia, Dr. Irena Eris, Farmona, OCEANIC, czy Ziaja. Do grona odwiedzających tegoroczną edycję dołączą obok wyżej wymienionych, przedstawiciele innych, liczących się na rynku firm i marek.

W programie tredny i innowacje

Targom towarzyszyć będzie bogaty program konferencji, wykładów i prezentacji. Dla gości targowych stanowi on okazję do zdobycia wiedzy, uzyskania aktualnych informacji z rynku, wymiany doświadczeń oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Na agendzie pojawią się m.in. prezentacje wystawców, informujące o nowych produktach i usługach, a także wykłady na temat trendów na lata 2020/2021, będące cenną inspiracją dla każdego właściciela marki czy producenta kosmetyków.

W programie znajdzie się także wykład Instytutu Badania Rynku Euromonitor na temat trendów napędzających rynek kosmetyczny oraz warsztaty „How trends can impact my decisions on colour: brand, packaging, product“, organizowane przez agencję Carlin. Warsztaty odbywać się będą dwa razy dziennie pierwszego i drugiego dnia targów, a udział w nich to okazja do osobistego dialogu ze specjalistami z agencji Carlin na temat adaptacji konkretnych trendów i innowacji do własnych produktów.

Drugiego dnia targów, 26 września odbędzie się znana i ceniona na rynku konferencja opakowaniowa PACKAGING [R]EVOLUTION, organizowana przez firmę Aniflex. Nowości ze świata opakowań, druku etykiet, uszlachetniania i zdobienia oraz designu zaprezentowane zostaną przez cenionych praktyków rynku opakowaniowego. Konferencja dedykowana jest osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań, managerom marketingu, managerom marek, grafikom oraz szefom zakupów.

Spotkania matchmakingowe z dystrybutorami

Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków, a dystrybutorami z Europy.

Bezpłatny wstęp dla przedstawicieli branży

Zapraszamy na: https://cosmeticbusiness2019.registration-form.online/?lang=PL 

Kontakt dla prasy:
Christian Heinz
Rzecznik prasowy targów
CosmeticBusiness Poland
Leipziger Messe GmbH
tel.: +49 (0)341 / 678 6514
e-mail: c.heinz@leipziger-messe.de

Kontakt w Polsce:
Magdalena Dziemidek
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
tel.: +48 22 414 44 73
e-mail: info@targilipskie.pl 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronach:

CosmeticBusiness Poland: www.cosmetic-business.pl    
CosmeticBusiness: www.cosmetic-business.com